Brojan – Dimnik

IV / V+,VI
Janez Brojan in Maks Dimnik 7. julija 1938 (PV 1955, 518 -519)

Sestop po zaznamovani poti v Vrata (2 uri in pol). Možno je tudi čez prevesne odstavke naravnost navzdol na pot po J pobočju.

Vstop desno od velikega kota in po počeh na prodišče v spodnji tretjini stene. Od tu na gredo in na levo v grapo ter navzgor v moker žleb. Po njem do dvojnega rdečega kamina. Prečnica levo v žleb in po njem v 10 m visok kamin. Iz njega na raz in po njem do 60 m visokega kamina. Ko kamin preide v ogromen previs, desno na raz in po njem do neizrazitega žleba. Po njem in čez gladke plati na pomol ter dalje do velike rdeče luknje. Iz nje v krušljiv kamin. Pod skalo v njem na levo, čez prevese na gladke plati in okoli pomola na raz (kk). Po njem na majhno gredino (k) in z nje v 15 m visok kamin. Po njem navzgor in prečnica čez ploščo (k) v desno pod ogromen previs (kk). Pod njim prečnica čez krušljiv rob (VI) in navzgor za rob prvega stolpa, do velike prevese. Pod njo prek plati na desni raz (možic). Z njega v žleb in po lahkem svetu na vrh.