Nebo nad žrelom

V(A0)/IV, III
Tone Golnar in Tomaž Trobec 29.8.1998.

Smer poteka v predostenju Dolgega hrbta, nad Žrelom. Skala je čvrsta.

Dostop: od koče na Vadinah navzdol po poti proti Žrelu do skalne grape. Čeznjo in poševno desno navzgor (100 m) čez travnato pobočje na grušč pod steno (10 m).

Sestop: vodoravno levo (vzhodno) čez travnata in gruščnata pobočja 200 m in čez grapo. Poševno navzdol v travnat žleb in po njem navzdol do koče na Vadinah. 10 min.

Levo po žlebu navzgor pod steno proti veliki votlini. Desno čez položne plošče pod previs. Levo za rob v zajedo, malo navzgor in poševno proti desni v lažji svet. Po skrotju do plošč. Desno čez žleb v ploščat steber in po njegovi desni strani navzgor. Pod grmičkom (borovec) levo in čez ploščo na stojišče na poševni polici. Desno ali levo navzgor okoli velike skale in naravnost navzgor po žlebu. Levo pod previs in desno čez ploščo okoli njega ter navzgor na polico. Malo čez plošče, nato navzgor proti vršni kopi, mimo prvega, do drugega skalnega ušesa. Po razčlenjenih položnih ploščah še 20 m do vrha.