Smer mimo malega črnega trikotnika

IV-/III, II
Maksimiljan Hadner in David Podgorelec 29.8.1998.

Čas plezanja: 1.30h.

Za smer so značilni lepi prehodi v solidni skali.

Dostop: od koče na Vadinah navzdol po poti proti Žrelu do skalne grape. Čeznjo in poševno desno navzgor (100 m) čez travnato pobočje na grušč pod steno (10 m).

Sestop: vodoravno levo (vzhodno) čez travnata in gruščnata pobočja 200 m in čez grapo. Poševno navzdol v travnat žleb in po njem navzdol do koče na Vadinah. 10 min

Vstop na skrajno desnem koncu gruščnate terase. Po lahki žlebasti poklini 15 m navzgor do lope. Raztežaj navzgor po ploščah levo ob žlebu, nad zagozdenim balvanom prestop v žleb in malo po njem na gruščnato teraso. Rahlo v levo in lahko navzgor pod previsni črni trikotnik. Po vzpenjajoči se polički ob njegovi desni stranici, dokler se ne odpre lahek prehod v levo. Po njem v levo na gredino. Naravnost navzgor po skrotastih ploščah na višjo gredino in desno v zložni žleb, ki se zgoraj zoži v kaminček. Po njem v lažji svet. Še 100 m proti levi navzgor po nekakšnem grebenčku do roba stene.