Sončina direktna smer

VI A2/V A1, IV
Tomo Drolec in Bojan Pollak 1. in 2.10.1988.
PP Klemen Mali in Monika Kambič 28.9.1997 (VIII+/IX-).

Primerna oprema: profilci, jeseničani in metulji od 2,5 do 4.

Vstop je 5 m desno od najnižje točke stene, v vpadnici velike temne strehe, previsa. Po razčlembah proti desni navzgor in desno okoli roba v žleb. Po njem do podstavka. Na njega in naprej do majhne niše. Čez velik previs in rahlo proti levi na rob nagnjenih plati. Naprej na levi rob teh plati in po 20 m prestop na višjo nagnjeno plat. Po nekaj metrih prečka v levo, za veliko lusko. Po njej navzgor in po izraziti razčlembi – poči na vrh neizrazitega stebrička. Še naprej navzgor in po drugi, manj izraziti gredi levo v žleb. Po njem naravnost, dokler stena ne postane strmejša. Tu čez previsek levo na gredo in po njej do konca, nato desno navzgor do neizrazitega stebrička in navzgor na nagnjeno polico. Levo do začetka izrazitega plitvega žleba. Po njem 2 in pol raztežaja pod vršno steno. Po desni na plati, nato levo pod neizrazito razčlembo v plateh. Po njej navzgor in čez previs v žleb. Po njem in levo na rob stene.