Spominska smer Marka Iliča

VI+/III
Iztok Bokavšek in Primož Kunaver 19.8.2009.

Dostop: po Jeseniški poti do križišča s Kopiščarjevo potjo ter še 100 m proti prednjemu oknu, nato pa se 100 m spustimo v dno grape.

Opis: iz dna grape po kaminčku in levo okoli malega raza prečimo v plitvo zajedo in po njej na polico (možic). Levo po polici poteka dostop do smeri Beli trikotnik. Iz police se vzpnemo v izrazito zajedo, ki se lepo vidi že iz grape in po njej do previsne zapore. Previsu se ognemo s prečko po plošči v levo 3 m (klin) VI- do poči in po njej na vrh stebrička. Po zajedi do lažjega sveta in po njem do velike luske. Po poči, ki te pripelje v zajedo. Ker zajedo na levi oklepa previs, se mu ogneš s prečenjem 4 m v desno po plošči VI+, nato po lažjem svetu navzgor. Po poči v lažji svet do previsa in mimo njega na polico. Desno 5 m po polici in čez ploščo V- v lažji svet ter po zajedi do stojišča. Po poči in žlebu v lažji svet. V lahki plezariji do roba stene.

Vstop: po Jeseniški poti do križišča s Kopiščarjevo potjo ter še 100 m proti prednjemu oknu, nato pa se 100 m spustimo v dno grape.

Sestop: po markirani poti se spustimo na Vršič.