Tržiška

VIII-/VI
Janez Primožič, Slavko Rožič, 30.5.1993
1.P: Urban Ažman, Jaka Kunšič, 4.6.2000 1. PP: Urban Ažman, Urša Rebec, 5.6.2003 1.ZP: Urban Ažman, Rok Zalokar, februar 2002.

Zelo lepa prosto preprezljiva smer.

V smeri je že kar nekaj klinov, metulji vseh velikosti in zatiči so nujni.

Dostop: kot za smer DKV.

Sestop: kot za vse smeri v Draškem vrhu.

V smer vstopimo desno od vstopnega žlebu DKV-ja, gruščnato in naloženo, a kmalu potipamo prvo šestico v strmi zajedi. Od tam preko gruščnate police pod strmi del stene. Tam se pa začne. Vstopni del (VII-) se nadaljuje čez gladek buhtelj, kratko a napeto, A2, če misliš da nisi za takle. Pregoljufati se je treba še preko buhteljna pod kaminom, od tam naprej pa je smer prava lepotica. Izstopna poč požira »frende« in tudi dobro navije. Naprej sledimo le polički in preko zajede izstopimo na gruščnato rampo. Smer se sicer nadaljuje do vrha Trapeza, a je skala zares krušljiva.

Smer poteka po strmih ploščah desno od smeri DKV. Spodaj poteka po strmih ploščah, zgoraj pa mimo streh nad rumeno steno. Skala je zmerno dobra.

Spodnji del stene preplezaš po srednji zajedi-poči. Raztežaj čez gredino (III) te privede po strme plošče.
3. raztežaj – naravnost navzgor (-VII) ter desno od stojišča (2k, 2e) na luski (e).
4. raztežaj – naravnost navzgor (A2, 15m) ter na stojišče zraven velikega balvana.
5. raztežaj – nad njim premagaš previs (e), nato pa po levi strani velikega stolpa na polico (možen umik levo v DKV).
6. raztežaj – po zajedi 30m do stojišča (-VI, A1).
7. raztežaj – levo čez krušljivo rumeno steno, nato naravnost navzgor ter desno pod streho v poč – kamin. Po njej do stojišča pod previsom.
8. raztežaj – premagaš ga po levi strani (A1) nato pa čez gladke plošče navzgor. Sledi delikatna prečka v desno do zajede, ki te pripelje na gredino (stik z Zimsko smerjo). Po njej pa rob stene (pol ure, II- III).