Predostenje Križevnika – levi del – severozahodna stena

Predostenje Križevnika sestavljajo zelo izpostavljene in zanimive stene. Zaradi ugodne lege je moč v njih plezati tudi zgodaj spomladi ali pozno v jeseni. Večina zelo zahtevnih plezalskih smeri v tej steni je slabo opremljenih!

Dostopi in sestopi so za vse smeri enaki. Izhodišče za dostop je partizanska bolnišnica, do katere nas pripelje označena steza, ki se odcepi s poti proti Robanovemu kotu.

Sestopiti je mogoče tudi po smeri Oaza (11), 30-40 min.

Za smeri desno od Oaze se povzpnemo desno in prečimo porasla pobočja vse do grape za Turničem (levo od Turniča). 30 do 50 min. Po grapi navzdol (čez plošče možen en spust po vrvi – 25 m). Dalje navzdol proti desni v grapo, ki nas pripelje do Partizanske bolnišnice.

Od partizanske bolnišnice v dolino po markirani poti. 20 min.

Dostop

Od Robanove domačije do partizanske bolnišnice je 25-30 min. Od bolnišnice levo v grapo in po grapi navzgor do stene. Pod steno levo. 30 min. Za smeri v desnem delu nadaljujemo po slabo označeni stezici (glej dostop za Turnič) do grape z balvani. Po njej se povzpnemo (300 m) do vrha (mestoma II) in poiščemo prehode na levi strani. Nadaljujemo vse do vznožja stene. 1 h.

Sestop

Za smeri v levem delu (do Hostarske smeri) v levo (proti severovzhodu) po poraslem pobočju do grape, ki vodi pod steno predostenja Križevnika. Po njej navzdol do gozda in dalje skozi gozd navzdol po brezpotju do partizanske bolnišnice. 1 h.