Smer Debeljak-Fajgelj-Winter

IV/III
Ciril Debeljak, Vlado Fajgel in Tatjana Winter 2.5.1950 (PV 50/115 om.).

Dostop: Po markirani poti iz Robanovega kota proti Korošici pod črno steno (voda), kjer pot zavije desno, krenemo levo v okroglo okno. Skozenj, malo navzdol in navzgor na gredino, kivo di pod steno Velikega vrha. Z z rušjem poraščene glave navzdol po grapi na gredino pod steno. 3 h. Drugi, lažji in hitrejši dostop je s planine Podvežak. S parkirišča po cesti ali markirani poti mimo planine Podvežak in dalje do Moličke planine (1.15 h). Tukaj desno in navzdol čez Žvižgovec do mesta, kjer zavijemo desno skozi okno. Po poraščeni gredini naprej pod steno Velikega vrha (20 min).

Sestop: Z vrha najprej proti jugu do sedlca med Veliko zelenico in Velikim vrhom. Tukaj desno (proti zahodu) po travah navzdol (glej sestop za Samotno smer – 9) do markirane poti. 20 min. Po njej levo do Sedelca in na planino Ravne (1.15 h) ali desno na Moličko planino in čez Žvižgovec v Robanov Kot. 1.30 h. Če smo dostop opravili s planine Podvežak po tem nadaljujemo po markirani poti proti Molički planini in po približno 500m zavijemo s sedelca levo navzdol po stezici na drugo markirano pot, ki vodi s Korošice na planino Podvežak. Po njej na planino Podvežak (1 h).

Natančen potek smeri ni znan. Smer poteka po kratki zahodni steni.