Smer Debeljak-Kekec-Urh

Zimska
ocena odvisna od snežnih razmer.
Ciril Debeljak, Olga Kekec in Silva Urh 1.4.1950 (PV 53/519-520 čl.).

Ocena in čas plezanja nista znana.

Dostop: Po markirani poti iz Robanovega kota proti Korošici pod črno steno (voda), kjer pot zavije desno, krenemo levo v okroglo okno. Skozenj, malo navzdol in navzgor na gredino, ki vodi pod steno Velikega vrha. Z z rušjem poraščene glave navzdol po grapi na gredino pod steno. 3 h. Drugi, lažji in hitrejši dostop je s planine Podvežak. S parkirišča po cesti ali markirani poti mimo planine Podvežak in dalje do Moličke planine (1.15 h). Tukaj desno in navzdol čez Žvižgovec do mesta, kjer zavijemo desno skozi okno. Po poraščeni gredini naprej pod steno Velikega vrha (20 min).

Sestop: Čez planoto na označeno pot in po njej v dolino. 2 h.

Opis je prirejen po sestavku iz Planinskega vestnika.

Nekaj raztežajev po razčlenjenem razu do zasnežene grape, ki poteka med severno in severozahodno steno. Navzgor 15 m čez leden skok in v tegu vrvi desno do stranske grape. Po njej navzgor do konca. Pod steno desno na snežno ploščad. Čez skoke na ramo, ki meji severno in severozahodno steno. Levo (spust z vrvjo) čez kratki zahodno steno.