Steber

V/IV,III
Andrej Govedič in Vid Preložnik 21.7.1984.

Dostop: Po markirani poti iz Robanovega kota proti Korošici pod črno steno (voda), kjer pot zavije desno, krenemo levo v okroglo okno. Skozenj, malo navzdol in navzgor na gredino, ki vodi pod steno Velikega vrha. Z z rušjem poraščene glave navzdol po grapi na gredino pod steno. 3 h. Drugi, lažji in hitrejši dostop je s planine Podvežak. S parkirišča po cesti ali markirani poti mimo planine Podvežak in dalje do Moličke planine (1.15 h). Tukaj desno in navzdol čez Žvižgovec do mesta, kjer zavijemo desno skozi okno. Po poraščeni gredini naprej pod steno Velikega vrha (20 min).

Vstop levo od dveh črnih votlin. Proti levi navzgor in dva raztežaja desno proti levi votlini. Malo navzgor in levo čez trave do kota, kje postane stena bolj strma. Po poči čez krušljiv skok do izrazite zajede. Po zajedi (k) do začetka grape. Dalje desno od velike grape po krušljivem žlebu 3 raztežaje, nato desno na greben in navzgor na vrh stebra. Še navzgor in po polici desno pod krušljivo zajedo. Po zajedi in dalje dva raztežaja po lahkem svetu proti glavi. Po kaminu in po razpoki, ki deli glavo na dva dela do vrha glave in na rob stene.