Spominska smer Jožefa Povšnarja

VI-A2/V+,IV
Silvo Babič in Vid Preložnik 29.8.1989.

Varovališča so dobra. Priporočljiva oprema: metulji, zatiči, 2 profilna klina, specialček, krempeljc in nekaj navadnih klinov.

Dostop: Po markirani poti iz Robanovega kota proti Korošici pod črno steno (voda), kjer pot zavije desno, krenemo levo v okroglo okno. Skozenj, malo navzdol in navzgor na gredino, ki vodi pod steno Velikega vrha. Z z rušjem poraščene glave navzdol po grapi na gredino pod steno. 3 h. Drugi, lažji in hitrejši dostop je s planine Podvežak. S parkirišča po cesti ali markirani poti mimo planine Podvežak in dalje do Moličke planine (1.15 h). Tukaj desno in navzdol čez Žvižgovec do mesta, kjer zavijemo desno skozi okno. Po poraščeni gredini naprej pod steno Velikega vrha (20 min).

Vstop med črnima votlinama. Iz desne votline levo po lahkem svetu navzgor na polico in dalje po poči pod previs. Levo na rob leve votline, malo navzgor in desno čez ploščo. Malo desno in navzgor pod streho, nato vodoravno desno čez zajedo in nad stropom desne votline desno na poličko. Poševno v levo navzgor in čez previs v kamin. Po kaminu do konca na poševno gredo(k). Dva raztežaja proti desni po njej. Poševno v levo čez ploščo in desno za rob grebenčka. Raztežaj navzgor po lažjem svetu. Levo v zajedo in po njej navzgor(k) ter levo. Navzgor pod previs in levo mimo njega ter dalje do luske. Desno okoli nje in levo do zajede. Po njej in levo čez ploščo. Navzgor po lahkem svetu do roba stene.