Čihulova smer

VI+
Josef Čihula in Slavek Stehlik , 24. - 26.07.1965
1.P. Stane Belak, Igor Golli, 18.-19.08.1973; 2.P. Zvone Andrejčič, Janez Reberšak, 17.-18.07.1976; 3.P.Janez Marinčič, Maks Trop, 31.07.-02.08.1976; ZP: Zvone Drobnič ,Pavle Kozjek, Zoran Radetič, 03.-05.02.1981;1PP. Franček Knez, Matej Banič, 01.08.1984; SP. Tomo Česen (tudi PP) 15.08.1984

Ko je prišel v naše gore odlični češki plezalec Josef Čihula, mu je Uroš Župančič, kot poznavalec, namignil na “vroč” problem – osrednjo zajedo v Široki peči, ki poteka po najbolj rdečem delu stene. “Naj Josef le vidi, kaj so Julijci !” si je mislil stari lisjak. In Josef se je zagnal v steno ter po treh dnevih izstopil, z napol zmedenim soplezalcem. Takoj se je govorilo o najtežji smeri pri nas, tudi prve ponovitve smeri so bile “vsebinsko” bogate. Danes je Čihulova smer postala že “klasika”, žal tudi zaradi vseh klinov , ki so jih pustili ponavljavci . V poplavi novih , super težkih smeri, Čihulova nima več kaj početi, ima pa nekaj kar je dano le zdravim smerem – življenje Velike smeri. In še žalostna vest -Josef Čihula je preminil v plazu v domačih Tatrah.

V SMERI JE NEKAJ PRECEJ SVEŽIH ODLOMOV

Vstop je na vrhu dostopne grape. Naravnost navzgor proti rumeni zajedi , po njej in poševno proti desni v kotanjo (krušljivo). Čez stopnjo v grapo in po njej  do konca , čez naložene bloke in prečnico desno. Navzgor po plošči na poličko, po njej desno na raz. Po lažjem svetu navzgor do strme stopnje, podnjo prečnica levo v kamin in skozenj na stojišče (krušljivo). Po sistemu kaminov navzgor na poševno polico pod rumenimi in črnimi ploščami. Po plitvi zajedi nekaj metrov navzgor , nato prečka levo okoli roba in čez ploščo do zajede, nato pa poševno proti desni navzgor do lopice.  Čez previs v poč in po njej  v udobno votlino. Po kaminu navzgor v naslednjo  votlino. Prečnica 5 m desno in prek strme stopnje v tretjo votlino (krušljivo). Desno do zajede,  po njej in poševno proti levi do rampe, ki vodi nazaj desno v zajedo. Po rampi do konca, prečnica desno v zajedo  in po njej na dobro stojišče. Naprej levo prek plošč, nato nazaj proti desni na izrazito ramo. Navzgor prek plošč in  proti levi v globoko grapo. Nekaj metrov po grapi . Po tej grapi do strmega kamina in po njem na rob stene(krušljivo). Sestopiš naravnost navzdol na jug.