Krivic -Cedilnik

VII-/V
Boro Krivic in Danilo Cedilnik, 09.-10.10.1976
1.P. Janez Benkovič, Rado Fabjan, 08.07.1981;2.P. Janez Roš, Tone Štamcar, 03.07.1983; 3.P. Tomo Česen (solo), 04.09.1984

Den in Boro sta smer splezala po  dveh poizkusi. V prvem sta omagala, potem ko sta zmogla vse večje težave. Dokončala sta smer tako, da sta se čez nekaj let spustila z vrha in nadaljevala tam, kje sta prvič nehala – za taka dva gamsa malce nenavaden način. Če Borota vprašaš zakaj tako, se ta samo zvito zareži in prizna, da je spodaj eno čudno mesto, pa družina, otroci….No, tudi ostali del smeri ni prav nič lahek.

Sestopiš po smeri : Čop-Frelih-Potočnik.

Vstop je s podstavka v vpadnici rumenega odloma, bolj v levem koncu Trikota Široke peči. S podstavka en raztežaj navzgor po plitvi zajedi. Poševno proti levi čez odlom v žleb za lusko. Čez algast previs v zajedo in po njej na stojišče pod rumenim odlomom. Čez krušljiv prelom v lažji svet ter po poči pod strehe in pod njimi levo do poči sredi plošč. Po poči navzgor in pod veliko, dolgo streho prečnica desno čez plošče in čez desni rob strehe in levo navzgor na poličko. Od tu poševno desno po nerazčlenjenih plateh proti razu in naprej poševno levo pod streho do zajede in po njej v lažji svet ter po njem na vrh stebra.