Juvan – Šteblaj

VII-/IV-V
Ljubo Juvan in Lojze Šteblaj, 28.-29. 08.1960
1.P. Peter Gros, Marjan Manfreda, julij 1967; 2.P. Slavko Frantar, Dušan Markič, 14.08.1977; 3.P. Rado Fabjan, Igor Mezgec, 28.07.1979; ZP. Andrej Štremfelj, Igor Jelovčan, Tomo Česen, 09.-10.03.1983; SP. Tomo Česen 16.09.1983 in 04.09.1984 - tokrat še en 1.PP

Smer je ravno prav dolga in težka , da ti da občutek velike ture, ne da bi se preveč naprezal. Poteka z velikega pomola v vpadnici tretjega stolpa na grebenu, nakar zavije levo v široko odprto zajedo, ki jo tvorita prvi in drugi stolp. Prehodi so lepi, skala pa je razen ob vstopu zelo dobra.

Vstop s pomola na katerega  pristopiš po izprani grapi z desne.Po levi strani raza in mimo strehice desno v rumen previs. Čezenj (VII- ali A2) na poličko in po njej levo ter čez previsek na   romo?. En raztežaj levo čez grapo in po plateh rahlo navzdol proti levi do obokane votline. Obideš jo spodaj in gor na poličko in po njej  še 10 m .Tu čez prag in poševno  levo v dno zajede. Po zajedi en raztežaj  in levo v rdeč kaminček ter desno čez plati  v nadaljevanje zajede. Skozi kaminček do strehe, desno v žleb  in po njem dva raztežaja do razcepa: original gre čez skok v levo grapo, lažja pot pa se ponuja desno. Zaviješ v žleb desno er po njem in še levo proti vrhu drugega  grebenskega stolpa.