Ferjan – Krušic – Zupan

V/IV-
Peter Ferjan, Janez Krušic in Tone Zupan, 30.09.1956
1.P. Nejc Zaplotnik, Andrej Štremfelj, 09.06.1981; 2.P. Stane Belak, Boris Bertoncelj, 1981; 3.P. Pavle Kozjek 24.06.1983

Smer poteka po zanimivem vzhodnem stebru Široke peči. Spodaj plezaš po desnem boku široke zajede, zaviješ levo in iz nje in po težjem odstavku nadaljuješ proti desni do vpadnice grozljivega čela zgoraj, ki ga potem obideš po desni strani. Plezanje ni pretežko, skala ni slaba.

Vstop je s peščenega grebenčka, 50 m desno od skoka v Amfiteater. Po polički desno 10 m  in navzgor po plateh  na slabo stojišče. Od tu lažje  štiri  raztežaje po ploščah v desnem boku zajede do zapore pri rumeni lisi. Tu levo v poč, po njej na pomol in še desno navzgor okoli raza. Po zajedi rahlo levo in po rebru ob veliki grapi. Ko prečiš konec te grape nadaljuješ več  raztežajev  poševno proti desni, dokler ne dosežeš zajede, ki vodi pod izrazit rdeč nos zgoraj. Po tej zajedi dva raztežaja na udobno polico pod nosom. Tu desno v poč in po njej do konca v zatrep.  Ven iz njega na grebenček in po lahkem, toda zelo krušljivem žlebu na vrh prvega stolpa .