Desna smer

V+/v, IV
Ivan Arnšek in Rado Kočevar 19.9.1949.
1.ZP Mišo Čulk in Stojan Verdnik 24. do 25.12.1997. 1.SP Franček Knez.

Izhodišče: Logarska dolina.

Čas plezanja: 6 h.

Vstop po položnih ploščah v desnem delu stene. Preko gladkih položnih plati naprej levo navzgor, nato desno do obraslih votlin. Desno na raz in čez strm žleb v porasli svet. Po njem levo navzgor na veliko gruščnato gredino. S srede gredine preko plati ali levo od plati navzgor, nato po strmi poklini do žleba. Dalje v votlino in skozi okno, nato malo desno in naravnost navzgor. Levo čez položne plati do kota. Iz njega desno navzgor po nakazani gredi, nato naravnost navzgor v smeri proti lopi. Iz lope levo v dno strme zajede. Po žlebu, nato desno in navzgor na gredo. Po njej levo od votline (stik s smerjo Modec-Režek). Po tej smeri po obokani gredi do plati. Pred platmi levo po ozkem kaminu, ki preide v žlebasto gredo. Po njej levo in okoli vogala. Malo navzdol in levo po polici ter mimo odpočenega kvadrata v lažji svet. Po žlebu in v grebenčku 2 raztežaja in preko manjše grape (stik s smerjo Ogrin-Omerza). Levo navzgor v grapo pod stolp, na vrh in po pomolu do previsnega praga. Preko nagnjene plati na polico in po njej levo navzgor do neizrazite police. Po njej dalje v levo do neizrazitega žleba nad odpočeno lusko. Raztežaj po žlebu navzgor, nato levo po grebenčku vse do Kopinškove poti.