Leva smer

IV+/III, II
Ciril Debeljak in Stane Veninšek septembra 1957.
1.ZP Mišo Čulk in Stojan Verdnik 24.2.1979.

Izhodišče: Logarska dolina.

Čas plezanja 3 h.

Sestop: s sedla navzdol 30 m do melišča (III ali spust z vrvjo), nato po pobočju navzdol do Kopinškove poti in po njej na Klemenčo Jamo. 1 h

Vstop pod spominsko ploščo postavljeno v spomin alpinistoma Marku Dularju in Francetu Zupanu, ki sta se ponesrečila 8.4.1957 v Herletovi smeri. Drugi možen in pogosteje uporabljen vstop je približno 150 m bolj levo, po grebenu in desno od grape. Po polici pod spominsko ploščo levo in po grebenu na polico. Stik obeh vstopov. Raztežaj levo po policah pod preveso. Navzgor po zajedi in malo levo. Čez previs in dalje navzgor pod drugi previs. V desno po poličkah okoli roba v travnat žleb. Po njem navzgor do stolpa in levo za rob. Čez krušljivo stopnjo v desno in dalje po razu do plošč. Po njih navzgor do votline. Desno do kota. Po zajedi raztežaj navzgor. Po lažjem žlebu in po ozkem kaminu-poklini na sedelce pod stolpom. Smer se tukaj konča, vendar je mogoče nadaljevati po severo-vzhodnem grebenu Ojstrice (smer Arbeiter-Greenitz-Weitzenböck) desno navzgor po položnih ploščah (glej shemo smeri).