Spominska Cerjakova smer

VI+ A1/V, IV (prosto: VII+)
Mešano
Spodnji del so prvi plezali Grega Justin, Ivč Kotnik in Robi Supin 10.9.1998, zgornji del nad prečnico v Herletovi smeri pa Grega Justin in Ivč Kotnik 23.9.1989.
Andrej Grmovšek in Tanja Grmovšek 22.6.2008 (Andrej prosto: VII+).

Izhodišče: Logarska dolina.

Smer je posvečena velenjskemu alpinistu Silvu Cerjaku, ki je 27. 7. 1988 umrl po vzponu na Kilimanjaro v Afriki.

Čas plezanja: 8 h.

Po spominski smeri Ivo Reye 7 raztežajev navzgor do značilne prečnice navzdol. Tik pred prečnico naravnost čez previs in po strmih ploščah proti levi do plitve zajede. Po zajedi do konca, nato levo čez gladko ploščo v poševno zajedo in po njej do plitve vdolbine. Iz vdolbine naravnost navzgor čez previs do naslednje previsne zajede, nato v rahlem desnem loku pod naslednji previs. Pod previsom desno in navzgor do streh, ki jih obidemo po desni strani. Navzgor na polico (stik s Prečenjem) in levo po njej do prečnice v smeri Herle-Vršnik.

S konca prečnice naravnost navzgor do kaminov in po njih na ogromno streho. Pod streho desno in ob njenem desnem robu navzgor ter po previsnih razčlembah desno navzgor nad previs. Čez previs navzgor na strmo polico pod naslednjim previsom. Čezenj do sistema zajed oziroma kaminov, ki jih še enkrat prekine previs. Čez previs ali desno okoli njega in nazaj v kamin ter od tod na rob stene.