Modec-Režek

V+/V-, IV, III
Vinko Modec in Boris Režek 11.7.1929
1.ZP Jože Bornšek in Franček Knez 7.1.1978.

Izhodišče: Logarska dolina.

Čas plezanja: 4 h.

Vstop je 100 m desno od velikega snežnega kotla. Po viseči, zožujoči se gredini in po zgornji gredi desno do konca. 5 m navzdol na plat in po njej do votline. Desno iz nje čez rov navzdol na plat in po njej do votline. Desno iz nje in čez prag naravnost navzgor v širok žleb. Iz sredine žleba raztežaj v levo čet drnasto skotje, nato raztežaj navzgor do kaminastega žleba. Levo od žleba navzgor, nato desno na ploščato gredino pod črnimi previsi. Desno s ploščadi v zajedo, ki prehaja v razdrto polico. Po njej na grebenček, nato leva o zožujočo se gredo. S sredine grede desno čez previs in nato rahlo levo navzgor do previsne zapore. Desno v žleb, v kot pod kratko platjo, zaprto s previsno rjavo žmulo. Čez plat in po levem robu žmule v žlambor. Okoli roba na gredo (stik s smerjo Ogrin-Omersa). Po gredi raztežaj levo (tu stik s Prečenjem stene), nato desno in skozi kamin pod vrh odpočenega stolpa. Sledi spust (trak okoli roglja) 20 m navzdol na polico. Po polici in gredi, ki je mestoma prekinjena, iz ene votline v drugo (stik z Desno smerjo). Dva raztežaja do plati (odcep Desne smeri). Po plošči navzgor in desno v kaminasto grapo. Po levi strani grape na drnast pomol. Dalje po sistemu polic levo navzgor vse do sedelca pod stolpom. Po policah levo in skozi kratek kamin na rob stene.