Freska jokajoče smrti

Mešano
Janko Oprešnik 15.-17.9.1992.

Izhodišče: Logarska dolina.

Smer je ena najtežjih tehničnih smeri v slovenskih Alpah. Skala je kompaktna, klini pa slabo držijo. V smeri je ostalo 6 svedrovcev, od tega 4 na varovališčih (eden je brez ploščice).

Ključni raztežaj je dolg 40 m in je brez možnosti vmesnega varovanja. Potrebna oprema za ponavljalce: tri ploščice za svedrovce, 4 male profilne kline, 3 rurpe, 5 Stubajevih specialčkov, 2 noža in komplet krempeljcev.

Vstop na desni strani stolpa, desno od levega vstopa Leve smeri. Raztežaj navzgor po grebenčku na polico. Navzgor čez pas previsov na naslednjo polico. Dalje navzgor čez streho v lažji svet. Po lažjem svetu tri raztežaje navzgor do stika s smerjo Jančeva piramida. Raztežaj po njej, nato naravnost navzgor proti poči. Po poči in naprej na gredino pod trikotno steno (stik s Prečenjem). Malo navzgor po levo vodeči poči in desno okoli previsa v plošče, Po njih mimo luske navzgor na poličko. Proti levi navzgor čez ploščo pod streho in desno v loku na stojišče v plateh. Desno v loku navzgor na gredo (stik s smerjo Bumerang) in dalje čez ploščo na proti desni vodečo gredo (smer Jančeva piramida) do previsne zapore. Po ploščah levo ob previsni zapori navzgor in levo ob strehi čez poč. Dalje po ploščah in levo po poči na poševno ploščo do stika s smerjo Arbeiter-Greenitz-Weitzenböck po severovzhodnem grebenu ojstrice (glej zaključek Leve smeri). Po njej navzgor na rob stene ali levo navzdol do izstopa Leve smeri.