Kalibracija

III-IV
Peter Bajec, Primož Bregar in Domen Košir 14. 7. 2013.

Smer se nahaja v travnatem kupu pod Zahodnim razom Male Mojstrovke in poteka levo ob izrazitem kotu – kaminu. Skala je dobra, v spodnjem delu je nekaj travnatega sveta. V smeri sta ostala dva klina – eden v predzadnjem raztežaju v kaminu in eden na sidrišču nad njim.

Oprema: 7–10 klinov ter nekaj metuljev in zatičev.

Dostop: Kot za smer Biljard in še nekaj minut naprej po stezi mimo večjega kamina do markantnega kota – kamina. Smer vstopi na mestu, kjer se melišče najvišje zajeda v kamin. Dobrih 45 minut.

Sestop: Po gredini v levo do izstopa smeri Biljard in nato navzgor po skrotju iskaje prehode v levo do škrbine, kjer najdemo klin s pomožno vrvico za spust. Gledano navzdol opravimo dolg spust (skoraj 60 metrov) čez skrotje in levo po žlebu. Na levi strani (gledano navzdol) poiščemo sidrišče za spust (2 klina in pomožna vrvica). Kratek spust nas pripelje na melišče pod steno.

Smer vstopi v kamin, vendar se mu takoj umakne levo v ploščnat, travnat svet. Iščemo prehode (III–IV) navzgor do poličke in po levi strani stebrička navzgor do strme travnate vesine, kjer si uredimo varovališče. Nato navzgor po travnatem svetu, dokler nas zapora nad nami ne prežene v levo po polici za rob v lep kamin iz kompaktne, bele skale (III). Po njem navzgor pod zajedo in po njej (IV) pod novo zajedo. Na desni strani (na nekakšnem stebričku) si uredimo varovališče. Od tu nazaj pod zajedo in po njej navzgor (IV) do gladkega kamina. Po njem navzgor (klin) do varovališča (klin) pod novim kaminom. Še kratek raztežaj po kaminu (III) do gredine, kjer se razvežemo.