Zahodni raz

III-IV
Joža Čop, Pavla Jesih, Danilo Martelanc in Stanko Tominšek 7.8.1927.

Čas plezanja: 2-3h.

Opomba: Opisana smer je varianta originalne smeri in poteka po razu – Miha Potočnik in Stane Tominšek 1928.

Dostop: z Vršiča po poti na Sleme. Pri Vratcih zavijemo levo po poti, ki vodi pod ostenjem Nad Šitom glave in dalje pod severno steno Male Mojstrovke. Dalje po prodnatem stožcu in po žlebu do škrbine med steno Male Mojstrovke in proti Slemenu pomaknjenem, izrazito piramidastem vršiču (proti severu).

Po rezi v steno in raztežaj rahlo desno proti razu. Sledi izpostavljena prečnica po ozki polički okoli raza, nato 2-3 raztežaje (lahko) desno ob razu navzgor (možic). Nekaj metrov levo navzdol preko raza v severozahodno steno. 3-4 raztežaje (zanimivo) preko balvanov, votlin in kaminov na rob. Po markirani (Hanzovi) poti na vrh.

V spodnjem delu stene se je izpostavljeni prečnici v desno (IV) mogoče izogniti po zelo dolgi prečnici po polici v levo. Nadaljnja smer v tem primeru poteka po severozahodni steni. Od možica sredi stene je nadaljnji vzpon možen tudi naravnost, po desni strani raza.