Smer po kaminih

III-IV
Oskar in Pavel Kalteneger, 20.7.1914.

V SMER JE PADEL PODOR IZ SEVERNEGA RAZA, V DRUGEM RAZTEŽAJU JE TEŽKO PREPLEZLJIV BALVAN.

Čas plezanja: 2-3h.

Dostop: Z Vršiča po poti na Sleme. Pri Vratcih zavijemo levo po poti, ki vodi pod ostenjem Nad Šitom glave in dalje pod severno steno Male Mojstrovke.

Vstop v izrazit kamin, ki je spodaj razcepljen v dva dela. Po levem kraku navzgor (po desnem vodi nekoliko zahtevnejša varianta) in na balvan. Dalje čez previs in desno v gruščnat žleb. Po lažji grapi navzgor do ozkega, črnega in običajno tudi mokrega kamina. Z gvozdenjem (20 metrov) po njem do gruščnate kotanje. Dalje po razčlenjenem, krušljivem kaminu do široke gruščnate grape. Lahko po njej navzgor do zadnjega kamina v smeri. Čez vstopni del kamina po desni strani in navzgor na zagozdeno skalo. Naprej po kaminu, ki postaja vedno bolj razčlenjen do gruščnate kotanje. Tu je možen izstop levo na Hanzovo pot (2 raztežaja II-III) ali naprej v območju grape navzgor (100 metrov II-III) na rob stene.