Poezija

V/III–IV
Peter Bajec in Primož Bregar 16.7.2013.

Smer se nahaja v travnatem kupu pod zahodnim razom Male Mojstrovke in poteka desno od smeri Biljard po izrazitem stebru, ki ga
na njegovi levi označuje izrazit kamin. Smer se začne po kratki, v levo usmerjeni zajedici in nadaljuje levo navzgor pod očitno črno poč. Skala v smeri je odlična, na drugem sidrišču je ostal en klin.

Oprema: 7–10 klinov ter nekaj metuljev in zatičev.

Dostop: Kot za smer Biljard in še malo naprej po stezi do vznožja markantnega stebra, ki ga na njegovi levi označuje globok kamin.
Dobrih 45 minut z Vršiča.

Sestop: Po gredini v levo do izstopa smeri Biljard. Nato navzgor po skrotju iščemo prehode v levo do škrbine, kjer najdemo klin s pomožno vrvico za spust. Gledano navzdol opravimo dolg spust (skoraj 60 metrov) čez skrotje in levo po žlebu. Na levi strani (gledano navzdol) poiščemo sidrišče za spust (2 klina in pomožna vrvica). Kratek spust nas pripelje na melišče pod steno.

Smer se začne po kratki, v levo usmerjeni zajedi (III), desno od smeri Biljard. Desno nad zajedo je travnata gredina. Nadaljujemo levo navzgor po levi strani malega stebrička in nanj ter čez zelenjavno votlino proti novi votlini (IV). Čez njo po levi do vstopa v izrazito črno poč, ki je lepo vidna iz doline. Po njej v imenitnem, strmem plezanju (V) do konca, kjer si na gredini uredimo varovališče. Od tu naravnost navzgor po nekoliko kosmatem svetu (III), nato pa levo v kamin in po njem (III+), dokler se ne začne zapirati. Tam poiščemo prehod na desni, ki nas pripelje na nekakšen stebriček. Na njegovem vrhu uredimo varovališče (klin). Nad nami se vije nekakšen žleb, ki ga prekinjata dva lažja previsa in nekaj trave. Poženemo se navzgor čez prvi previs (III) in nato še čez drugega (IV). Ko se skobacamo čezenj, opazimo levo zelo majhen kamin, rahlo levo nad nami pa nezahtevno, kratko poč. Po njej (III) do izteka, kjer prestopimo v novo poč, ki nas pripelje na varovališče. Desno je manjša strehasta zapora, nad nami pa macesen. Tu plezamo levo navzgor po nezahtevni travnati plošči (III) še nekaj metrov do gredine in do konca smeri.