Severni raz

III-IV
Mešano
Hintsteiner in O. Malnitz, 1.8.1926.

Čas plezanja: 2-3h.

Varovališča so opremljena s svedrovci.

Dostop: z Vršiča po poti na Sleme. Pri Vratcih zavijemo levo po poti, ki vodi pod ostenjem Nad Šitom glave. Nadaljujemo pod severno steno Male Mojstrovke do jasno vidnega stebra oziroma raza, ki se skoraj čez celo steno dviguje proti kupoli Mali Mojstovke.

Nekoliko naporen vstop po zajedi nad travnatim grebenom (lažja varianta poteka nekoliko bolj levo), nato levo po razpoki v lažji svet. Dva raztežaja po oblem, razčlenjenem hrbtu na vodoravni pomolček. Na prvi stolp po kaminčku na levi, na drugi pa po samem razu. Dalje po strmi navzgor usmerjeni polički proti desni 20 metrov do spodrezanega nosu. Čezenj in desno čez lažjo poklino (lahko pa se že pred nosom povzpnemo naravnost navzgor čez strmo krušljvo stenico). Levo po policah v žleb. Dalje v območju žleba še 100 metrov po lažjem svetu do roba stene. Možno je tudi prečiti 2 raztežaja proti levi do Hanzove poti.

Leta 2016 se je v smeri zgodil podor nad drugim raztežajem. Raz je na krajšem delu razpadel v bloke (s svedrovci vred). Po spodnjem delu je precej naloženega kamenja in peska.