Leva zajeda

VII-
Stane Belak in Janez Kunstelj 11. in 12.9.1971

Spodnji del stene tvorijo črne mokre plati prekinjene s previsi. Te prehajajo v višjih delih v žlebove in kamine. Vršni del se položi do III. stopnje. V ostenju sta lepo vidni dve razčlembi, ki omogočata prehode. Spodnji del stene, kjer nastopajo težave je visok 13 raztežajev. Nekaj mest je zelo krušljivih. Zaradi snežišč v zgornjem delu stene je smer priporočljivo plezati v poznem poletju.

Dostop: Po poti na B I (kot za desno zajedo).

Vstop: na desni strani snega, ki leži v vpadnici velike grape med Škrlatico in Rakovo Špico. (Desno od smeri 428.)

Sestop: Po Škrlatičinih gredah v Dnino. Ali z roba stene proti vzhodu in dol na zaznamovano pot, ki drži iz Škrlatice v Vrata 130.

Čas prvopristopnikov 14 ur.

Iz škrbinice desno na poličko, 5 m navzgor na pričetek rampe, ki drži proti desni. Krušljico, 1 raztežaj po rampi na stojišče pod previsi (k). Preko previsnega dela zajede (VI A 2 k) 20m navzgor po poči na stojišče pod drugim krušljivim previsom. Na levi stojišča čez previs in pod višjim  previsom prečnica desno v zajedo in navpično navzgor na stojišče. Naravnost navzgor po rdeči skali 6 m in prečnica desno navzgor v razčlenjen svet na poličke. Raztežaj navpično navzgor po počeh – krušljivo, na stojišče v poševni poči. Tu postane zajeda previsna. Zato nekaj metrov navzgor in prečnica v navpični gladki plošči desno pod previsi na stojišče v koritcu (VI), ključ smeri, 4 k. Po poči navzgor in prečnica desno po travicah v dno grape. Po izprani skali v grapi pod obokan kamin. Po njem in desno pod previsom ven v lažji svet gredine. Po rampici nekaj m desno gor, nato proti levi strmo po stopničastem terenu do dveh markantnih poči Y. Po levi črni poči raztežaj navzgor in še raztežaj levo v dno ogromne zajede s previsi. Desno steno formacije tvorijo poči. Po levi poči naravnost navzgor pod velik previs in desno ven. Po izpranih plateh v lažji svet – žlebovi in grapa, ki te privedejo po nekaj raztežajih na police – nadaljevanje Škrlatičinih gred. Dalje naravnost proti vrhu lahko.