Švicarska smer

Ruedi Solenthaler in Emil Weishaupt 18.-19. julija 1960
1.P Zvone Andrejčič in Jože Rožič, 10.6.1973

Dostop:

• a) iz Krnice v Gruntovnico in desno iz nje po grapi proti Rakovi špici. Previsnim skokom se umikaš po levem, poraslem robu. Višje nazaj v grapo in dalje po ploščatem žlebu na gredino (2-3 ure);
  • b) iz bivaka I v Veliki Dnini (tri četrt ure).

Sestop v Zadnji Dolek in po poti na bivak IV (1 ura) ter dalje v Vrata (2 uri) ali v Krnico (3 ure).

Vstop tako kot pri smeri 430. Dalje po izrazitem kaminu 70 m navzgor. Po desni od treh poči na polico. Prečnica v levo prek plati in 30 m navzgor na stojišče. Čez skalno stopnjo (15 m) na naslednje stojišče. Od tu 30 m naravnost navzgor (VI) in levo na stojišče. Še 50 m po poči (VI, A2) do rumene, krušljive stene. Levo navzgor na skalno glavo in spust 4 m na stojišče. Nato 30 m naravnost navzgor (VI) in levo na stojišče. Še 50 m na rumeno polico in spet po poči 70 m. 5 m levo in 60 m navzgor po počeh do dobrega stojišča na polici. Dalje 20 m navzgor do novega stojišča in 25 m levo v poč, ki ji slediš 100 m do police in od tod še 4 raztežaje do roba stene.