Rdeča zajeda

V
Ljubo Juvan in Ante Mahkota 4.-5. julija 1959.
1.P 27.7.1960 Lojze Golob in Lojze Šteblaj.

Dostop:

• a) iz Krnice v Gruntovnico in desno iz nje po grapi proti Rakovi špici. Previsnim skokom se umikaš po levem, poraslem robu. Višje nazaj v grapo in dalje po ploščatem žlebu na gredino (2-3 ure);
  • b) iz bivaka I v Veliki Dnini (tri četrt ure).

Sestop v Zadnji Dolek in po poti na bivak IV (1 ura) ter dalje v Vrata (2 uri) ali v Krnico (3 ure).

Čez kratko steno v žleb za grebenčkom, po katerem gre »Smer po stebru«. Po njem v veliko črno votlino, iz nje navzgor za rob (desno) in za njim 10 m navzdol na polico. Desno po gladki polici na glavico. Naravnost navzgor pod streho (k) in desno čez ploščo v kamin, po njem še nekaj metrov v globoko votlino (k). Desno navzgor iz votline 2 raztežaja v travnat žlebič in po njem do žmulastega previsa. Čez njega v zajedo in po njej 2 raztežaja, dokler desna stena zajede ne izgine. Od tu čez krušljivo steno proti levi na polico in dalje še raztežaj proti desni na prvo krušljivo lusko. 40 m navzgor po krušljivem žlebu (k) na gredo pod rdečo streho. Po zajedi tik pod streho in desno čez ploščo na slabo stojišče na razu. Levo navzgor v kamin (k). Po njem 2 raztežaja na zagozdene skale. Z njih po poči desno iz kamina (2 zagozdi) na desni rob. Po njem raztežaj navzgor in levo v kamin nad previsi. Po kaminu čez previs in levo navzgor v razčlenjen, krušljiv svet. Po njem 2 raztežaja proti desni in na rob stene.