Salbergerjeva smer

5m V+, sicer IV, IV+.
Stane Belak in Danilo Cedilnik, 28.9.1969.

Dolžina smeri: vsa stena 500m. Čas prvega vzpona 9h.

Za smer so značilni zanimivi prehodi in plezanje v sorazmerno trdni skali.

Sestop: Levo od možica po kaminu sestop na meli in po zaznamovani poti v vrata 1.30h ali desno gor po poti do Kriške stene in v Krnico 3 ure.

V spodnjem delu stene poteka vzpon po smeri 433 (Osrednji steber). Ko ta zavije desno, nadaljuješ po žlebu v zatrep pod ploščato pahljači podobno steno. V kadunji, kjer žleb zavije desno in se dvigne v navpičnih ploščah zavije smer ostro levo. Nadaljuješ v smeri markantnih previsov v razu na levi omenjene ploščate stene. Na desni strani raza drži navzgor razčlemba v obliki zajede, ki v vršnjem delu stene prehaja v poč. Po zajedi in desno po steni navzgor (k), dokler se v levi steni nenadoma ne pojavi za dlan široka lašta. Po njej ostro levo za rob. Stojišče pod krušljivo previsno stopnjo je zelo zračno. Levo preko previsa (V+) ključ smeri in navpično navzgor na vrh raza, ki je tu izražen v obliki slabo nakazanega pomola. Tu se pričenja markantna zajeda, ki izstopa na najnižjem delu grebena. Greben pada z vrha Rakove Špice profi Rogljici. Po kaminih v zajedi in preko zagozdenih balvanov (IV+ na rob stene (možic). (Gl. prilogo spredaj!)