Pretnarjeva smer

+IV z več mesti +V in eno mesto -VI
10. in 11. avgusta 1973, Stane Belak-Šrauf in Zoran Bešlin.

Veliko prečnic in v zgornjem delu smeri zelo krušljivo. Smer poteka med Švicarsko in Arihovo smerjo.

Dostop: iz koče v Krnici kot za smeri 430, 431. Do pod stene 2,30 h.

Vstop: v najnižjem delu stene v grapi pod značilno rumeno steno v vpadnici velikega polmesečnega previsa na polovici stene.

Sestop: v Vrata ali po zaznamovani poti čez Kriško steno v Krnico.

Na desni strani vstop v razčlenjeno steno. En raztežaj navzgor na sistem polic, IV+. Še dva raztežaja naravnost navzgor s police na polico do stojišča na stebričku pod žmulasto zaporo (IV in eno mesto V. , k). Na desni prestop okoli roba na polico, desno po njej 10 m, nato pa levo navzgor po rampi na police, –V. Čez strmo stopnjo v žleb in levo navzgor na stojišče. IV. Na levi preko izvešene  stopnje na raz. Ta omejuje markanten kamin, ki vodi proti desni navzgor. Raztežaj naravnost po razu do police v višini izrazite strehe na levi, –V. Veliki previs je na levi. Sledi prečnica v levo pod  previsom (k za robom) in prestop na višjo razčlembo do žlebiča. Spust 2m na stop v poči, nato 10 m navzgor, V+, in spust poševno proti levi dol na drobno stojišče. 6 m navpično gor po delno previsnem razu, V+ in težaven prestop levo za rob v kamin ter v levo 15 m po polički(krušljivo) na stojišče v vznožju dveh zajed v obliki črke Y. Zelo krušljiv vstop, v desno zajedo in raztežaj navpično navzgor, IV+. Zelo slabo stojišče nekaj metrov levo iz zajede v plateh. PoI raztežaja proti levi navzgor, –V, na poličko pod ogromno streho. Po zajedi raztežaj in pol naravnost gor pod  previs in v veliko špiljo, –IV. Na levi skozi preduh na stojišče. Prečnica vodoravno pod previsi raztežaj v levo na slabo stojišče v plateh, V+. 20m levo gor preko previsa in žleba na bolje stojišče, +V. Prečnica desno po plateh v kot in preko velike luske, –VI, v zajedo in še 10 m gor na polico (ključno mesto). Prečnico desno po polički in izredno krušljiv prestop 15m na višjo gredo, +IV. Z gredine proti levi gor čez pragove, krušljivo, IV. Čez krušljiv previs (k), V+, v lažji a silno krušljiv svet in desno gor v prsten žleb. Desno čez navpično krušljivo mesto, +IV, in ostro proti levi. Prečenje pod vršno navpično steno – še ostro proti levi navzgor do kota, kjer se dvigne sistem razčlemb že v območju rdeče zajede. Raztežaj po navpični krušljivi zajedi, +IV, do stičišča z Rdečo zajedo. Še 3 raztežaje do vrha.