Resnikova smer

VI/V
Dušan Kukovec in Marjan Prelog junij 1971.

Smer je posvečena alpinistu Janezu Resniku, ki se je ponesrečil v severni steni Štajerske Rinke.

Sestop: Levo ob robu stene in navzdol po Reševalni smeri (5).

Vstop iz votline. Iz votline 5 m levo in navzgor na stolpič. Navzgor po počeh do navpične plošče pod preveso. Preko plošče levo navzgor in levo po žlebu. Desno v izjeden žleb in po njem navzgor. Preko previsnega odstavka v vdolbino nato rahlo v desno navzgor po sistemu poči. Preko previsa in levo od strehe v previsen, moker kamin. Po njem do strehe in pod njo 2 m levo.  Dalje po previsni steni navzgor do zajede. Po žlebu in zajedi navzgor na gredino. Z njo v zajedo in po njej pod streho. 5 m pod njo desno in navzgor v smeri macesna. Od njega 3 m desno in po poči v plitkem kotu rahlo  proti desni navzgor. Desno v poč in po krušljivih zajedah  naravnost navzgor pod rumeni previs. Desno navzgor, nato levo pod glavo stene. Levo po gredini do grape in po njej na rob stene.