Smer humanosti

V+A1/IV-V
Srečko Rihter in Ivo Veberič 21.5.1983.

Dostop: Od votline desno po gredini do macesna. Čez skok navzgor na polico. Nekaj metrov levo navzgor pod plati. 5 min.

Sestop: Levo ob robu stene in navzdol po Reševalni smeri (5).

Rahlo desno navzgor čez plošče ter levo na polico. Dalje levo okoli roba do poči v zajedi pod previsnim delom  stene. Po kotu navzgor mimo prve strehe do višine druge strehe. Pod njo desno preko plati in čez previsno ploščo okoli raza v lažji svet. Še nekaj metrov navzgor na polico pod  žleb, ki se vleče vse do gredine. Po njej desno do plošč pod strehami v obliki polmeseca. Rahlo levo navzgor čez plošče in pod strehami v levo na polico. Dalje v levo do žleba in po njem na udobno polico pod kaminom. Desno po plošči mimo njega in navzgor ter levo v žleb. Po njem rahlo v desno na polico. Čez plošče nekaj metrov desno navzgor, levo čez previs in nazaj v desno do nekakšne votline. Levo preko luske in še dalje v levo vse do stika s resnikovo smerjo. Po njej na gredino in dalje do roba stene.