Skalaška smer

V+/IV+
Pavla Jesih in Jože Lipovec 18.-21.07.1931
1.P. Popinger s soplezalcem; 2.P. Miha Arih, Maks Dimnik, 1942; 3.P.Janez Krušic, Maks Dimnik, Bizjak; ZP. Gunter Warmuth, Kurt Richter, Gunter Kalkbrener, Heinz Heine, 08.-10.03.1965; SP. Franček Knez 08.10.1977 in 11.09.1982; Nejc Zaplotnik, 16.09.1978 ; Filip Bence,17.08.1985; Matjaž Ravhekar, 15.09.1985, Marjan Kovač, 09.1985

Druga velika “klasika” v Špiku je dostojen odgovor Pavle Jesihove, na Direktno smer Debelakove. Skalaška  smer slednjo morda celo prekaša s slikovitostjo prehodov in težavnostjo, toda, kaj vse to pomaga , bila je preplezana kot druga, pet let kasneje. Smer poteka po “Skalaškem stebru”, desno od najlepše zajede v Špiku. V njej najdemo nekaj res lepih mest in, razen v krušljivem žlebu, odlično skalo.

Po Dibonovi smeri dokler ta ne zavije desno. Levo od značilne zajede  čez kratek skok, nato levo okoli roba in po strmi steni dva raztežaja rahlo proti levi na udobno polico, ki privede v veliko zajedo (Krušiceva smer). Tu desno v poč in kamin do enkratne lope. Levo v poč in naprej po plitvi zajedi. S police desno čez bele plati, nato pa navzgor v zajedo, ki se sprevrže v nemaren krušljiv žleb. Po njem in desno ven v dno izstopne zajede. Po njej dva raztežaja in desno ven v lažji svet in še malo do vrha.