Svetelove

III+
Marjan Keršič-Belač, Rado Kočevar in Alenka Svetel 8.6.1947. Vir: VNS.
ZP že opravljena.

Dostop: Po označeni poti s Kamniškega sedla. Od mesta, kjer pot zapusti melišče, še približno 80 m naprej do majhne rame, s katere pot zavije v značilno grapo, zgoraj zaprto s strehami in votlinami, 25 min.

Sestop: Po smeri X ali Kovač-Michler-Roller na vrh Planjave, 2 h ali po enem od sestopov, opisanih po točko b) v opisu sestopov v uvodu k Planjavi.

Z rame rahlo levo navzgor po drnu na majhno poličko pod žlamborjem. Po njem navzgor in skozi kratek kaminček v žleb, ki se izgubi v skrotju. Rahlo proti levi, nato v žleb, ki vodi proti desni navzgor v nekakšen kot. Na prej čez plat in ozek kamin navzgor rahlo levo v žleb. Približno 10 m pred koncem žleba desno naravnost navzgor po navpični steni dober raztežaj na majhno sedelce (možic, stik s smerjo Kovač-Michler-Roller). Nekaj metrov po tej smeri, nato levo in naravnost navzgor. Možnih je več variant:

1. Rahlo desno čez navpično stopnjo in na vrh rame.
  2. Levo čez poč kamin in na vrh rame. Stik s smerjo X in Kovač-Michler-Roller.