Severozahodni greben

II (III-IV)
Boris Režek, 1937. Vir: NA 241.
ZP že opravljena.

Dostop: Po označeni poti za Planjavo do Bab. Tik pod njimi po drnu in melišču v grapo, ki vodi levo navzgor na greben. Po njej in čez manjši skok na greben in desno za odpočen sklad. 30 min.

Sestop: Glej sestop z zahodnega vrha Planjave v uvodu.

Vstop je za odpočenim skladom. Levo v žlambor in po njem na vrh prvega kuclja in desno naprej in na vrh drugega kuclja. Po grebenu na vrh tretjega kuclja (Maričkina plošča). Sestop v škrbinico in desno navzgor v grapo. V loku z desne proti levi pod desni del navpične stopnje. Po poči čez in naprej v poševni žleb – kamin. Skozenj na rob. Še nekaj metrov desno, nato naravnost navzgor na greben. Desno, nato čez ozko škrbinico in naprej do strmega stolpa. Čezenj in navzgor po grebenu več raztežajev, da se greben po loži. Težavam se umikamo desno in levo. Čez več grebenskih zob pod navpičen stolp. Tu levo po razčlembah navzgor (značilna rdečkasta skala) in levo okoli roba, nato nazaj na greben. Po njem še približno 150 m do zahodnega vrha.