Smeri

Bolana – Vstopna Varianta Univerzalne

IV+
spodnji del Janko Plevel, Dušan in Lado Podbevšek 21.10.1979, zgornji del: Marjan Kregar in Bojan Pollak 27.10.1979. Vir: AAOK.

Dolžina smeri: do vrha IV, 530m, 5h.

Dostop: S Kamniškega sedla do Zgornje griče in poprek čez melišče v vznožje Wisiakove grape. Nato po grušču pod steno navzdol pod značilni kamin, 40 m pred Pripravniško grapo. 30 min.

Sestop: Po označeni poti na Kamniško sedlo. 45 min.

Vstop v plitev žleb v vpadnici kamina. Po žlebu nekaj metrov navzgor, nato prečnica desno in pod previsom naravnost navzgor in levo na poličko. Naravnost navzgor čez previs in nato levo do žleba in plati. Naravnost navzgor do votline. Naprej dober raztežaj po kaminu in še enega po žlebu v škrbino. Od tu po rušju naprej do skalnega od stavka. Po desni strani navzgor in proti levi nazaj na ramo. Skozi rušje naprej in levo pod navpično plat. Naravnost čez njo, nato desno in navzgor na greben in po njem v Univerzalno smer. Po njej do označene poti.