Smeri

Varianta Pripravniškega stebra – Gipsy Soul

V+ A1
Darja Jenko in Bojan Pollak 30.6.1987. Vir: OV Bojan Pollak.

Dolžina smeri: nato I-II še 370 m, skupaj 550 m, do vrha 5h.

Dostop: Iz Kamniške Bistrice do Pastirjev. Od tu po lovski poti proti Macesnovcu. Ko pride lovska pot na grušč, po njem naravnost navzgor proti markantnemu stebru do stene. 2.30 h. Sestop s Kamniškega sedla je enak kot za Pripravniški steber.

Sestop:

• a) Z vrha spust v škrbino (stik s smerjo Pripravniški steber) in naprej po tej smeri, grebenu (I-II, 370 m, 1.30 do 2 h) na označeno pot in po njej na Kamniško sedlo, še 45 min.
  • b) Iz škrbine desno navzdol v travo in poprek čez rušje približno 200 m do žleba (smer Grapa na greben z Macesnovca) in po njem navzdol na lovsko pot. 30 min.

Vstop je pod velikim, črnim previsom-streho. S trave navzgor na poličko, desno na gredo in po poči navzgor pod streho. Desno navzgor čez previs in naprej proti desni do grmička rušja. Desno po polički, nato po plošči navzgor in po krušljivem terenu v lažji svet. Po skrotju rahlo proti levi do rdečkastega žlamborja. Čezenj na polico in po njej do konca. Desno navzgor in prečnica v desno, dokler ni možen prestop levo navzgor do kratke, spodaj previsne zajede. Čez njo in levo na gredo. Po njej približno 5 m, nato navzgor do niše. Levo čez previs in navzgor okoli roba v lažji svet (stik z direktno varianto Pripravniškega stebra). Še dober raztežaj po razu naravnost navzgor na vrh Pripravniškega stebra (možnih več variant).