Jing-Jang

VI/IV+
Robert Poberžin in Gorazd Zrimšek 30.9.1986.

V steni sta ostala 2 klina, priporočljivo je vzeti 8 klinov, komplet zatičev in metulja št. 3.

Sestop: Po označeni poti proti vzhodu na Srebrno sedlo (10 min) ali proti zahodu na Sukalnik in Kamniško sedlo,1.30 h.

Vstop približno 40 m desno od stolpa. Po razčlembah in čez plošče poševno desno pod siv previs, ki ga seka poč. Čez levo stran previsa in strmo navzgor do rušnatega grma. Raztežaj ob razu skoraj do travnate gredine. Čez rušje in trave proti desni v dno črnega kamina (levo je velika, plitva votlina). Po poči levo od kamina navzgor, prestop v kamin (k), skozenj in na koncu desno čez previs na polico. Naravnost navzgor po razčlembah levo od raza. Čez prag in desno po travnati gredini proti vršni steni. Čez prag na nagnjeno polico pod izrazito počjo (k). Po poči in na koncu malo levo na široko polico. Raztežaj desno po njej do lopice. Čez strmo stopnjo na njeni desni strani in levo okoli roba. Dalje po drnu in skrotju na rob stene in naprej na označeno pot.