Spominska smer Štefana Kukovca

VI (A2)/V, IV
Lojze Jerman, Bojan Pollak, Franc Vetorazzi in Biserka Žerjav 30.7.1972.
1. ZP že opravljena. 1. PP Bogdan Biščak, Matevž Lenarčič in Igor Mezgec 14.5.1983. 1. SP Janez Slokan 1980.

Sestop: Enak kot za smer Jin-Jang.

Vstop je na levi strani nagnjenih plošč. Po desni navzgor do žleba/kamina. Tu levo po rebru na gredino. Po njej 20 m levo, nato desno čez prag in po neizraziti polici pol raztežaja do kamina (odcep smeri Humar-Škarja). Prestop levo v plošče in v smeri razčlemb najprej levo navzgor, nato naravnost gor do klina. Desno in navzgor na poličko. Po zajedi navzgor in mimo rušnatega grmička na polico. Po previsni zajedi na drugo poličko, po  njej najprej desno, nato levo na grebenček. Po njem okoli 30 m, nato levo in čez plošče na višjo polico. Po njej desno skoraj do kamina. Pred kaminom levo navzgor, nato rahlo levo 4 m navzdol in čez previs navzgor do lope. Iz nje levo po rebru in poklini pod previsom do kota. Od tod desno po plazni polici/kaminu v kot. Preko navpične plošče in levo na rob. Po polici 7 m levo, nato navzgor na grebenček in po njem na rob. Naprej po grebenčku do kota (stik z Nedeljsko smerjo). Dalje po široki gredi do konca in po grebenu na vrh stene.