Nedeljska smer

V+/IV+,III
Stane Klemenc in Bojan Pollak 29.7.1973.
ZP Dušan Leb in Janez Šušteršič 27. do 28.1.1974. SP Franc Vrankar 31.8.1975.

Čas plezanja: 3-4h.

Sestop: Enak kot za smer Jin-Jang.

Vstop pod ploščami, 100 m levo od Centralne zajede oziroma kaminov, ki se vlečejo čez vso steno.  S trave ali grušča naravnost navzgor čez plošče, nato levo v gladek žleb in po njegovi desni strani mimo naravnega mostička na neizrazito polico. Desno navzgor v smeri razčlemb na majhen podstavek. Tri metre desno in desno navzgor do majhnega raza. Po njem in po ploščah do grmička rušja. Desno čez plošče in čez majhen prag v neizrazit žleb. Iz njega desno po razčlembah in naravnost navzgor pod previsno zaporo. Levo po plošči pod zaporo in čez prag v žleb. Po njem do gredine. Levo čez prag in desno na pomol. Po zajedi ali ob njej v dno zaprtega kamina. Prehod skozi luknjo v strehi kamina ni več mogoč, ker je zasut, zato ga obplezamo po zunanji strani. Dalje v žleb in po njem do votline – rova. Skozi rov, nato levo in spet nazaj v žleb.  Čez manjši previs naprej do ozke, visoke, rumene zajede – kamina. Tu rahlo desno po neizrazitem žlebu in čez prag na polico. Nato naravnost navzgor čez prag na položne plošče. Po njih do rame (stik s Kukovčevo smerjo). Z rame naravnost v žleb levo od stolpiča. Skozi kamine na gredo in po njej na vrh.