Juševa smer

Svedrovci
Nejc Šter, Andrej Pečjak 29.12.2015
1.P Nejc in Julija Šter 13.8.2016

Smer je lepa, dokaj kompaktna in dobro opremljena, za boljše vmesno varovanje je priporočljiv še kakšen metulj srednje velikosti.

Smer vstopi skupaj s smerjo Stoletje . Prvih 20 m plezamo po smeri Stoletje, ko ta zavije v kamin, gremo 2 m desno v previs (k, x) in preko njega v žleb. Po žlebu (IV, x) do prvega varovališča v smeri Stoletje (50m). Od tam desno po kompaktnih ploščah levo od kota preko previsa do varovališča (xxxxx, IV do V, 30 m). Z varovališča desno za lusko v kamin (k, II-III, 20m) in od tam na vrh “glave”, kjer je varovališče. Nad njim se pne najlepši del smeri – kompaktna črna stena, ki jo naskočimo kar naravnost navzgor (x, V) in potem rahlo proti levi do varovališča (xxx,kk, 30m). Nad varovališčem še 20 m naravnost navzgor po zajedi (xx) do naslednjega varovališča. Od tukaj desno preko gruščnate police (20m) do zajede, ki tvori kot z zadnjim strmim delom (x,III-IV, 30m). Na vrhu zajeda preide v graben, kjer najdemo na levi strani zadnje varovališče, kjer je smeri konec. Izstop je približno 100 m desno od izstopa smeri Stoletje. Od tod se lahko spustimo ob dvojni vrvi nazaj na vstop ali pa prečimo levo skozi ruševje in sestopimo kot z vseh smeri v tem delu stene (30 min)