Kamenkov Kamin

VI-/III-IV
Borut Hvala, Dragan Vukovič 7.8.1971.
1.ZP Sandi Blaznik, Franc Langerholc 2.3.1980. 2.ZP Andrej Babič in Benjamin Ravnik 25.12.1984.

Smer poteka po širokem kaminu a je kaminskega plezanja bolj malo. V smeri sta dve težji mesti.

Dostop: Do vstopa pridemo od Tičarjevega doma po hudourniški grapi do dobro vidnih in izrazitih kaminov (15-25 min).

Začnemo po kaminu in nad prvim skokom čez plošče levo. Po izraziti razčlembi desno navzgor in levo okoli balvana. Po grapi do skoka in čezenj (slabše varovanje v začetku) ter po grapi na vrh.

Vstop v vpadnici kaminov, ki režejo celo steno. Po ploščah nekoliko desno v kamin in po njem (IV) v neudobno votlinico. Levo iz nje čez previs na odlično stojišče. Levo po poči in prestop desno v širok kamin. Po kaminu ter preko balvanov v lopo, kjer je slabše varovališče. Levo pod balvanom (A1, -VI) na veliko polico, po kateri je (v levo) možen umik iz stene. Po lahkem svetu raztežaj navzgor pod zelo ozek kamin. Od tu po ozkem kaminu (-VI) in levo od balvana v krušljiv svet vrhnjega kamina. Nato še raztežaj navzgor preko balvana na rob.

1b Desna varianta Kamenkovega kamina: IV, 2 raztežaja, 15 min

Prva plezala Andrej Božič in Bojan Požeg.

Opis: Pod ozkim kaminom zavijemo levo v steber. Po njem navzgor do ozke police, ki nas pripelje nazaj v originalno smer nad ozki kamin. Sestopimo po strmih travah in meliščih navzdol na pot in po njej na Vršič (15 min).