Stoletje

VI-/IV
Svedrovci
Viktor in Suzana Relja, 23.5.1999.

V prvih treh raztežajih je skala dobra, v zadnjih treh, ki so lažji pa moramo biti previdni. Popolnoma opremljena smer z dobro skalo v prvi treh raztežajih. Smer je posvečena 100-letnici PD Kranj.

Če v prvem raztežaju po rampi nadaljujemo do konca (in v levo zajedo) smo zašli v varianto imenovano Pol Stoletja (Rajko Lotrič, Marko Pogorevc 1.8. 2002).

Sestop: Levo na vrh in po poti na Vršič ali s spusti po vrvi po isti smeri. Prvi spust je z borovca nekoliko pred koncem smeri, naslednja dva pa potekata preko svedrovcev. Za spust potrebujemo dve 60 m dolgi vrvi.

Vstopimo desno od Kamenkovega kamina oziroma 60 m levo od smeri Zapeljivka. Preko plošč in grape desno v kamin (k), po njem do previsa (trak), desno v drug kamin do police in levo čez raz na varovališče. Naravnost čez ploščo (3 k, e), desno po polici in levo v kamin. Skozenj na vrh luske in z nje sestop na varovališče (e). Levo do ozke poličke in po njej levo do konca, čez prag (e), še nekaj metrov levo do klina z zanko in čez previs na varovališče (e). Naravnost, nato v loku desno (levo od raza) na širšo polico. Levo po polici do kaminčka, čezenj in po skrotju do konca. Poševno levo in čez prag (zatič) v grapo. Po grapi do vrha stene.

7a Pol stoletja: V-/IV, 2 raztežaja

Prva plezala Rajko Lotrič in Marko Pogorevc 1. 8. 2002.

Smer je delno opremljena s svedrovci.

Opis: Vstop in prvi raztežaj skupaj s smerjo Stoletje. Ko ta zavije desno gremo proti levi navzgor do nekakšnega kota. Raztežaj proti desni navzgor do stika s smerjo Stoletje in dalje po njej.