Zajeda skozi okno

V+/ III-IV
Rudi Trošt, Dolfe Jelenc 27.8.1976.
1.P znana P Andrej Božič, Matjaž Deržaj, Tone Štamcar 8.8. 1981, 1.ZP Boris Čujič, Lenko Matejčič 23.2.1985.

SMER JE V ZGORNJEM DELU IZREDNO KRUŠLJIVA IN NEVARNA

Čas plezanja: 2-3h.

Smer poteka levo od Uroševe grape po značilnem stebru, ki je dobro viden od Erjavčeve koče. Spada med najlepše smeri v tem ostenju, saj nudi plezalcu ves čas lepo, prosto plezanje. Od lanskega poletja pa visijo v zgornjem delu smeri nevarni skalni bloki, ki se utegnejo zrušiti.

Dostop: Po poti na Vratca (do polovice), nato levo na melišče ter proti grapi in po njej na polico do izrazitega kamina (1h). Druga možnost dostopa je po hudourniški grapi do Kaminske smeri, nato zavijemo desno na stezico, ki vodi tik ob steni in privede na polico, s katere vstopimo v smer.

Vstop na levi strani kamina v zajedo in po njej do previsnega kamina, ki ga obidemo po desni. Prečnica levo nazaj v zajedo in po njej (25 m) na dobro stojišče. S stojišča po poči v desno (kk) do previsa (k). Čezenj v kamin ter po njem na slabo stojišče v kaminu. Po kaminu navzgor, dokler ne preide v ozko poč. Po poči (kk) pod zagozdeno skalo (okno) in čez manjši previs v lažji svet (možic). Od roba stene moramo še par raztežajev navzgor, dokler se teren ne prevesi na melišča. Po njem navzdol do markirane poti, ki vodi na Malo Mojstrovko in po njej na Vršič.