Rumena diagonala

VIII (V+,A2)/VI
Andrej Božič, Matjaž Deržaj 1979.
1.P in 1.ZP Tine Bucik, Lado Vidmar 1980, 1.PP Andrej Erceg, Tomaž Jakofčič 2010.

Čas plezanja: 4-5h.

Smer je bila že velikokrat ponovljena, saj nudi zaradi svoje navpičnosti in južne lega skozi vse leto kopno skalo ter izpostavljeno tehnično in prosto plezanje v zgornjem delu.

Smer se sicer začne že spodaj, vendar večina plezalcev začne na mestu, kjer se začne tudi Jeseniška smer. Poteka po nezgrešljivi rumeni poči.

Dostop: Po poti proti Vratcam in pri zadnjem ovinku (približno 100 m pred Vratcami) levo navzgor ter okrog roba po desni strani grape do njenega začetka pod steno.

Smer poteka po rumeni poči levo od jeseniške smeri. Na vrhu drugega raztežaja je potrebno prečiti v levo. Ocene po raztežajih (VI-,VIII,VI)

Čez grapo, nato po kaminu, oziroma njegovi desni strani, ki nas privede na večjo teraso, delno poraščeno z rušjem. Od tu naravnost navzgor (III) do previsa, ki se mu umaknemo po prečnici v desno (IV) na udobno varovališče. Od tu (lažje) po krušljivi grapi in njenem levem robu na položnejšo teraso. S terase 1 raztežaj na gredino, ki jo prečimo v višini naloženih blokov. Z gredine navzgor v težnji proti desni ter po manjši grapi do stojišča ob luski (v desno se odcepi Jeseniška smer). Približno 5 metrov po luski, nato po poči (V A1) na udobno varovališče (prižnica). S prižnice po poči do previsnega dela poči, kjer varujemo v stremenih (A2). Nadaljujemo po poči navzgor ter po prečki v levo nekoliko navzdol in ob stebričku na manjše varovališče. Od tu naravnost navzgor čez manjši previs in po zajedi na gredino (V). Tu stik s smerjo Severovzhodni greben. Po njej nadaljujemo na vrh, ali pa sestopimo po gredini v Uroševo grapo in po njej do vznožja stene.