Čebelica

VI, A2/V+
Andrej in Marko Štremfelj, 3. in 4. 9. 1977
1.P Rado Fabjan, Igor Mezgec, 1. 8. 1981, 2.P Bogdan Biščak, Igor Škamperle, 23. 8. 1981, 3.P Matevž Lenarčič, Boris Simončič, 16. 7. 1983

Za plezalca, ki si želi trde plezarije v dobri skali, je Čebelica kot nalašč, le kak klin več je treba vzeti, saj jih je zaenkrat v smeri prav malo. Smer poteka prav po sredini “stenice” v levem delu Frdamanih polic, približno vzporedno z značilno poševno zajedo, kjer že gre Poldačeva smer. Značilnost smeri je težko plezanje po počeh, vse razen desetmetrske previsne plošče v srednjem delu gre prosto. Smer je zelo zračna.

Vstopimo v kotu vrh plaznega stožca, tako kot za Schinkovo smer. Po njej 15 metrov in levo na podstavek pod trebušastimi platmi. Preko njih mimo strehice na polico. (Na to polico prideš lepše in z manj truda, če plezaš prvi raztežaj po Schinkovi in pri zavoju le-te v desno nadaljuješ mimo strehice navzgor po plati na polico.) Po polici levo do majavih lusk, ki jih obideš spodaj, ter nato mimo njih navzgor in čez počen previs levo na pomolček. Po plitvi zajedi proti levi na poličko. Po polici in plateh proti desni do rampe za stebričkom in po njej do vznožja zajede ob stolpiču. (Do tu lahko prideš tudi z bolj direktnim plezanjem po odprti steni mimo značilne poševne rdeče strehice.) Navzgor po zajedi, ki postaja vedno bolj strma, na slabo, obokano stojišče. Po poči mimo oboka na levo po previsni steni (A2) do poči in po njej na imenitno poličko (bivak prvih plezalcev). Od tu po poči-kaminu v lažji svet. Po polici levo do plitve zajede ter po njej do izrazite poči. Po poči na polico ter po njej pod zajedast kamin, desno od stolpa v škrbini na razu. Čaka te še zadnji in najlepši raztežaj v smeri: po zajedi-kaminu se kar naenkrat znajdeš v odprtem kaminu s pogledom na Martuljek, od koder se zavihtiš na travnato poličko – konec smeri. Do roba stene je še kakih 200 metrov lahkega sveta, lahko pa sestopiš po smeri 1a.