Smer zgubljenih duš

VI-, A1/V
Lidija Painkiher, Igor Škamperle, 30.9.1982

Smer poteka v levem delu stene, začenja v kotu v vpadnici velike poševne mokre strehe, nakar zavije desno pod velik rdeč odlom in desno mimo njega v težji svet previsov, izstopi pa na SV raz. Skala je dobra, le izstopni kamin je nesramno sluzast. Smer je bila preplezana, ko sta prva plezalca preživljala hude duševne stiske. Od tod ime smeri.

Vstop je levo od kota vrh plaznega stožca. Po položnih ploščah navzgor dva raztežaja. Po poči čez strmo stopnjo v zapori in levo (krušljivo) do zajede. Po njej in desno po polički čez plati. Navzgor čez ploščo v belo zajedo, po njej 20 metrov in nato prestop desno ter gor na travnato stojišče. Nekaj metrov navzgor, nato prečka levo nad streho v zajedo-poč in po njej do pod velike rumene strehe. ki jo obplezaš po poči na desni, nato čez plošče levo navzgor na lepo polico. Prestop desno v spolzek črn kamin, po njem in desno po previsnem razu na polico. Levo gor v lažji del stene, pa desno čez ploščo pod zajedo. Po zajedi in levo na raz, stik s smerjo 1a. Po njej gor ali pa dol.