Drejčkova smer

V+, A2
Andrej Štremfelj, Tone Perčič, 15.9.1973 in 6.7.1974
1.P Rado Fabjan, Igor Mezgec, 23.8.1981

Smer poteka vzporedno s poklino-žlebom, ki razi steno ravno po sredi, le pod vrhom zavije v lahek svet gredine na levi. To je prav zvita smer – v vsakem raztežaju naletiš na kako nerodno mesto, kjer ti preprijemi ne stečejo, kot je treba. Ker je vmes še kak krušljiv ali moker odstavek, si prav zadovoljen, ko s smerjo opraviš. Če nebi prva plezalca pustila na težjih mestih nekaj klinov, ki so več kot le orientacijskega pomena, bi smer utegnila biti najtežja v vsej steni! No, še taka, kot je, ni od muh.

Vstopiš v glavno grapo, ki razpolavlja SV steno. Najprej na stebriček in po navpičnem žlebu na dobro stojišče. Po grapi do rumenega odloma, pod njim prečka v levo (krušljivo) in skozi kaminček v grapo. Ko ta postane prestrma, levo čez rob v Schinkovo smer (2) in po njej v nerodno poč in na pomol. Po razčlenjenem svetu proti rumenemu odlomu, kjer se odcepiš od Schinkove smeri. (Do odloma je mogoče priti direktno po strmi grapi, ki smo jo zapustili dva raztežaja nižje, vendar je zadeva za stopnjo težja.) Torej levo mimo odloma in čez grmič v kaminček ter levo ven iz njega. Po počeh in plateh na levi strani značilnega kamina, ter nato desno pod kamin. Skozenj (mokro) in po rampi desno v lažji svet na ramo pod značilno trikotno streho. Po ploščah do strehe, na desni čeznjo in po poči na stojišče. Desno čez previsno plat in še vodoravno desno in čez skok v lažji svet (votlina). Še malo desno in prečnica levo čez plati na polico, po njej do kaminčka, skozenj in poševno proti desni čez plati v lažji svet. Od tu več raztežajev v cik-caku na vršno gredino in po njej levo do raza in po njem na vrh.