Libereška smer

VI+/IV+
Josef Čihula in Miroslav Nachovič, 22. – 25.9.1966
1.P Barbara in Peter Ščetinin, 4.7.1967

Če katera smer izigrava resni videz Frdamanih polic, potem je to Libereška smer. Poteka v območju ogromne zajede v desni polovici stene, levo in desno pa groze odurni črni in rdeči previsi.

Razen ključnega raztežaja v črnih vlažnih ploščah, sledi smer ves čas zanimivim naravnim prehodom, ki zahtevajo tudi nekaj iznajdljivosti. Morda smer ni tak lepa, kot je zanimiva.

Vstop s konca snežišča v vpadnici ogromne grape, ki razi desni del stene. Poševno levo navzgor do previsa, pod njim levo in čez stenico v kamin  in naprej v grapo. Po plateh na levi strani grape več raztežajev do ozke police pod prvo preveso. Tu desno v strm ploščat žleb (krušljivo, VI+). Potem levo 4R prečnice pod previsi na majhno ploščad. Od tu desno navzgor in skozi kaminček na ozko polico v vršnem delu stene. Po njej okoli 100m proti desni, dokler se ne izgubi in poševno desno v grapo, ki preide više v globok kamin. Vrh kamina zaviješ desno na greben in po njem na zahodni vrh Frdamanih polic.