Direktna na Škofovo kapo

V/IV, III
Robert Gabršček in Drago Šegregur 23.6.1974 (Reg.).
1.P Izidor in Luka Karničar 30.10.1975 (os. vir). 1.SP Davo Karničar leta 1984.

Smer vstopa v vpadnici vrha 300 m visokega stebra z značilno obliko škofovske kape, se s sistemom prečnic ogne gladkim delom stene in izstopi nekoliko levo od vrha. Skala je zelo krušljiva.

Dostop: od Makeka po stezi proti slapu. Pred njim po prvi grapi desno in po sledovih steze do vstopa (1 h).

Sestop: z vrha v sedlo med Škofovo kapo in Kupom ter po grapi navzdol (sneg) do zavoja. Skokom se umikamo levo. Dalje po lovski stezi (2 h) do Jezerskega.

Vstop v vpadnici vrha, nato rahlo levo navzgor pod previs (k), čezenj in na travnato polico ter po njej do gladkih plošč. Dalje naravnost navzgor do dobrega stojišča. Nekaj metrov desno na nagnjeno polico in po njej v kamin, ki ga zapre previs. Čezenj (V, k) v desno. Nato navzgor do stene in desno nad polico, 15 m po njej, nato proti levi navzgor do macesna. Čez prislonjeno lusko na polico pod gladkimi ploščami (k), po njej do konca (k) in težak prestop v lažji svet. Po njem 2 raztežaja na rob stene.